[ LUGOS ] Dostop do Interneta

Slavko.Bobek at club.win-ini.si Slavko.Bobek at club.win-ini.si
Tue Oct 31 11:58:51 CET 2000

Zadeva ne dela. Sedaj ko vpisem naslov ali kliknem link takoj javi: Netscape
is unable to locate the server "naslov".
Fora je v tem, da mi ze na zacetku kppp ni delal tako kot bi bilo treba. Tik
preden se je dokoncno povezal se je zveza prekinila. Zatem sem poskusil se
preko LinuxConf in tam nastavil pod PPP/SLIP.
Ali mi lahko kdo poslje celotni postopek prikljucitve na internet.

Kaj vse je pomembno, da vpisem ze ob instalaciji linuxa?
Imam mrezno PCI 3com 10/100 in interni ISA modem, ki ga prepozna, ko
konfiguriram kppp.

Lp Slavko