[ LUGOS ] Dostop do Interneta

Tomaz Toplak Tomaz.Toplak at email.si
Tue Oct 31 11:23:37 CET 2000

  V datoteki resolv.conf v mapi /etc moraq biti nekaj takega:
  search siol.net
  nameserver 193.189.160.11

  Če pa maš arnes pa
  search arnes.si
  nameserver ????

  Za arnes se ne spomnim kaki name server ma!

  Instaliral sem RH6.2 iz knjige Linux s KDE namizjem. Nastavil sem dostop do interneta preko kppp. Zadeva se poveze ok. Vendar se potem pojavi problem, ko pozenem Netscape navigator ali pa recimo News client. Ko vpisem npr, naslov www.lugus.si se stran ne odpre. Spodaj v browserju pise: Connect: looking up host www.lugos.si vendar se nic ne pokaze. Ce nato cez nekaj casa prekinem zvezo, brskalnik javi Netscape is unable to connect "naslov strani".

  Mislim, da je vzrok nekje v DNS naslovih vendar ne najdem prave lokacije, kjer bi lahko to nastavil. Poskusil sem na vec mestih, vendar zadeva ne spila

  Mi lahko kdo na preprost nacin poskusi pomagati resiti ta problem.

  LP Slavko