[ LUGOS ] Java (was Infos 2000)

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Sun Oct 29 17:49:50 CET 2000

On Sun, Oct 29, 2000 at 04:26:58PM +0100, Primož Hrvatin wrote:
> Ok, no očitno moram še jaz en komentar dat :/ Tudi zadnji.
> p.s. dalo bi se še kaj povedat. Kdaj drugič in drugje. Morda na
> lugos-java at lugos.si?

To pa sploh ni slaba ideja, ampak, v bistvu obstaja lugos-prog, na
katerem bi si zelel prebrat vse argumente, ki govorijo v prid javi.
Trenutno sem tudi sam zelo skepticen, kar se tice prakticne uporabe
jave, ampak glede na to, kako pridno jo zagovarjate... Povejte se
kaj vec :) Pa lugos-prog je prakticno mrtev, to bi ga lepo pozivilo.

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer