[ LUGOS ] Tresenje slike

polz at writeme.com polz at writeme.com
Tue Oct 24 20:24:13 CEST 2000

> Z xvidtune lahko preprecim tresenje slike, vendar me zanima kako varno
> je taksno spreminjanje nastavitev - ali se mi bo cez en teden zaradi
> tega skurila kartica ali monitor? Ali naj nastavitve spremenim samo
> malo, ali toliko, kolikor gre (iz 75 Hz na 85 Hz, kolikor bi moralo biti
> )?
Novejsi monitorji se vecinoma izklopijo, ce jim nastavis prehudo
locljivost, tako da se ti monitor verjetno ne bo skuril.
Graficne kartice danes podpirajo precej visoke locljivosti, tako
da tudi tu ne bi smelo biti problemov.

Pa se za vse ostale: ce vam Xi delujejo pod 3.3.* v redu, pod 4.0 pa ne,
v Monitor sekcijo /etc/XF86Config-4 iz svojih starih XF86Config prekopirajte
modeline. Pri tem si seveda lahko pomagate z dokumentacijo, ki pride zraven
XFree86 4.0.

Upam, da tole komu pomaga. Ce ne, naj pride na Infos z natancnejsimi vprasanji
in po moznosti racunalnikom. Tam Xi 4.0 sedaj prav lepo delujejo.
Zivel Bzflag!