[ LUGOS ] FROM MODERATOR: STOP!

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Fri Oct 20 23:34:26 CEST 2000

On Fri, Oct 20, 2000 at 05:42:08PM +0200, Jernej Horvat wrote:

> A SI TI NORMALEN ?
>
> vsekakor si si zasluzil vsaj opomin. Za zacetek.
>
> KDORKOLI bo na to sporocilo odgovarjal na lugos-list, bo pravtako delezen

Opomin gor ali dol jaz bom kar odgovoril.... ;>

Anyway, strinjam se z nasim moderatorjem. Jaz bi cloveka vprasal, ce je
snifal lepilo ali kaj podobnega... :P

Ce rabi program za mass spam, naj to napise, njegovo predhodno jamranje
zakaj rabi program za mass spam mene niti ne zanima. Ce bi me pa zanimalo je
pa za to dnevno casopisje in drugi mediji, ki jih pa zaradi pomanjkanja
konkretnih filtrov ne spremljam.

Okrog propagande firm, tukaj je ni, vsa propaganda, ki je, so oglasi za
sluzbe ali podobne zadeve, ki pa gredo prej preko moderatorja in to pise
tudi v pravilih liste.

Plemeniti cilj gor ali dol, naj poslje na Lugos-Bla, pa se to naj prej
dobro, dobro premisli.

Mislim, da si je Lugos dal nek cilj, da se ne bo orientiral nikamor, ne bo
pristranski in bo ostal kot neopredeljen 'medij?!' v vseh pogledih, pa naj
gre to za politiko ali pa gladovno stavko.

Hm, nevem, naslednjic bo nekdo iz Slovenskih zelezarn strajkal. Torej, ce
kdo pozna kak program za mass spam, naj ga da na neko javno mesto, da ne bo
se kak tak mail prisel sem. :)

Mojih pet dek zemfa... Pokvarjenega ali ne pokvarjenega...

David!