[ LUGOS ] FROM MODERATOR: STOP!

Andra` Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri Oct 20 22:04:29 CEST 2000

On Fri, 20 Oct 2000, Jernej Horvat wrote:

> A SI TI NORMALEN ?
>
> vsekakor si si zasluzil vsaj opomin. Za zacetek.
>
> KDORKOLI bo na to sporocilo odgovarjal na lugos-list, bo pravtako delezen
> te "casti".

ne wem ce bom delezen te casti ker odgovarjam na tvoje sporocilo, ampak
clovek se je na listo obrnil s cisto konkretnim vprasanjem, torej ce kdo
poseduje tak program (verjetno rpricakuje da to obstaja pod linuxom,
vprasanje spada v isto kategorijo kot ce bi spraseval ce obstaja word za
linux)

to da je razlozil zakaj ga rabi morda res ne spoada na listo saj je vzelo
veliko vrstic, vendar jaz ne widim zakaj ga je potrebno zmerjerjati s tem
ali je ali ni normalen,

vprasanje je bilo on-topic,
ce gre za to da namerava mass spam narediti, ne vidim da bi lahko po
pravilih liste na osnovi tega mu dajal opomin, poleg tega pa morda
resnicno zeli resiti zivljenje (ne mislim sklepati prehitro, ampak tvoja
reakcija je bila prehuda)

torej a bi lahko prosim razlozil kaj je clovek naredil narobe, obrnil se
je na nas in sprasuje ce imamo ustrezen program, hkrati je povedal se kaj
namerava z njim narediti, ne vidim da bi krsil pravila liste

aja in se odgovor: sam takega programa nimam, vendar ni prvi ki je padel
na to idejo, ce ne drugega je nekaj podobnega imel v mislih sindikat
raziskovalcev..

Lep Pozdrav
Anrdaz Tori