[ LUGOS ] HDparm 32bit IO

Andrej Mršek andrej.mrsek at amis.net
Tue Oct 17 11:47:49 CEST 2000

Sam se drzim pravila, da se zadeve ne dotikam, ce sem zadovoljen z njenim
delovanjem (razne nastavitve strojne opreme, overclockanje, nadgradnje
firmware-a, itd). V preteklosti sem dostikrat zaradi tega prebedel kaksno noc,
da sem racunalnik ponovno spravil v delovanje. Torej po zelji.

Zgleda da tvoj kontroler ne omogoca DMA, torej namesto -d1 poiskusi -d0.
Te nastavitve s hdparm so lahko precej nevarne (od "zamrznitve sistema" do
izgube podatkov na disku) - glej man hdparm.

Lep pozdrav, Andrej

P.S. Ce si zamenjal ze tri diske, si menjal tudi maticno plosco (EIDE
kontroler), ki je lahko izvor problemov?