[ LUGOS ] HDparm 32bit IO

Uro¹ Gruber uros at sir-mag.com
Tue Oct 17 10:54:26 CEST 2000

Oj,

Tuesday, October 17, 2000, 7:09:26 AM, you wrote:

Andrej> Sam imam podoben disk IBM 13Gb varinato na PII 300Mhz Intelova maticna plosca pa
Andrej> gre do 20Mb/s in sicer z:hdparm -X66 -d1 -u1 -m16 -c3 /dev/hda
Andrej> Podrobnosti na:
Andrej> http://www.oreillynet.com/pub/a/linux/2000/06/29/hdparm.html in
Andrej> man hdparm

Andrej> Lep pozdrav, Andrej

Malo sem probval te nastavitve in tole dobim z dmesg

hda: dma_intr: status=0x51 { DriveReady SeekComplete Error }
hda: dma_intr: error=0x84 { DriveStatusError BadCRC }
[...]
hda: DMA disabled
ide0: reset: success

potem ko pozenem

hdparm -X66 -d1 -u1 -m16 -c3 /dev/hda

Zdej me zanima ali je to met varno nastavljen, ker z diskom je vse OK.
Dogajal se mi je da sm ze 3 diske zamenju zaradi podobnih napak in
ocitno je bil vzrok v nastavitvah. Disk je v strezniku in ne bi ga
glih vsak tedn menjavu.

 Uroš