[ LUGOS ] LUGOS strani in ISO 8859.2

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Fri Oct 13 09:39:58 CEST 2000

On Thu, Oct 12, 2000 at 08:05:34PM +0200, Borut Mrak wrote:

> Zakaj? Vsi ljudje pri zdravi pameti, ki imajo strojno opremo, sposobno
> prikaza sumnikov, naj jih vidijo. Ce pa obstajajo ljudje, katerih mozganska
> celica si sumnikov ne zeli nastavit (to je navadno potrebno, ni pa tezko),
> naj jih nimajo. Pravice do pritozevanja pa ta celica/osebek nima.

Jaz osebno nimam sumnikov nikjer nastavljenih, ker sem prelen, da bi jih
nastavljal. Probal sem ene dvakrat ampak to se takrat, ko ta nase kvake ni
bilo neke blazno dobre podpore (zdaj berem, da to je) in se mi ni dalo
ukvarjati s tem...

A bojo sumniki na www.lugos.si, mi je pa cisto vseeno.. ;> Stran pogledam
dvakrat na mesec ce jo, tiste kvadratke pa sproti zamenjujem s sumniki... ;>
Temu modulu se rece mod_brain_replace_char.so *inno*

David!