[ LUGOS ] LUGOS strani in ISO 8859.2

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Thu Oct 12 20:05:34 CEST 2000

On Thu, Oct 12, 2000 at 02:22:52PM +0200, Nejc Novak wrote:
> Po eni stran imas prav. Ko bo linux podpiral in se ne pripravljal na
> podpiranje sumnikov, potem je lahko stran kompletna v sumnikih.

GNU/Linux šumnike čisto lepo podpira. Kot zgled pišem ta mail s šumniki,
pa čeprav jih navadno ne uporabljam. Vsaj pri meni se tudi izpisujejo
povsod, kjer je to potrebno.

> Poleg tega pa bi se dalo problem resit z dvojno stranjo: s sumniki in brez.

Zakaj? Vsi ljudje pri zdravi pameti, ki imajo strojno opremo, sposobno
prikaza šumnikov, naj jih vidijo. Če pa obstajajo ljudje, katerih možganska
celica si šumnikov ne želi nastavit (to je navadno potrebno, ni pa težko),
naj jih nimajo. Pravice do pritoževanja pa ta celica/osebek nima.

On Thu, Oct 12, 2000 at 03:17:09PM +0200, Nejc Novak wrote:
> Kje jih dobim oz. kako se ta paket imenuje. Nimam pojma kaj naj iscem.

RTFM.

lp,

P.S.: Ooooo, good sigmonster, good. ;-]

--