[ LUGOS ] Stollman TA+PP2 + scripting

Andrej Mršek andrej.mrsek at amis.net
Wed Nov 29 15:12:57 CET 2000

Zdravo !

Lani sem se kar dosti ukvarjal s tem in zadeva je približno taka:
1. protokoli se nastavljao z ukazom ATBnn, kjer ta nn zamenjaš z ustrezno cifro
- vse najdeš v tisti beli knjigici, ki si jo dobil zraven (slovenska navodila).
2. Načeloma se za PPP povezavo uporablja sync ali async PPP protokol, za kakšne
terminalske zadeve in pa data stream (prenos slike - recimo) pa imaš V.110 in
podobne. Razlika je v precej manjšem overheadu pri PPP, saj gredo čez taki
paketi, pri terminalski pa posamezni znaki.

Kaj pa brez dial back opcije ti je delalo?
Aja, če si izgubil knjigico potem pač poiskušaj (ATBnn n=00,01,02,...) in poglej
kaj imaš nastavljeno - napiše z besedo (ATIn n=1,2,3,4,5,6,7...). Točno ne vem,
ker sem se tega Stollmana kar hitro rešil.
Ko nastaviš kar bi rad, potem to daš v spomin z ATW0, in po restu, izklopu, ...
bo TA tako nastavljen.
Sedaj pa še reši problem pod winsi - daj to v init string, ker drugače to
gonilnik povozi - ker modem pred vsakim klicanjem resetira.

Če boš težavo rešil, se priporočam za nastavitve call-backa na ISDN (skripte).

Lep pozdrav, Andrej