[ LUGOS ] wu-ftpd

Primoz Tomazic primoz at aborigin.net
Sat Nov 18 14:04:05 CET 2000

Rad bi da ko se uporabnik logira na FTP, da ne more ven iz svojega
uporabniskega direktorija. To jaz vem da sem že nekoc resil, da sem v
/etc/ftpaccess, guestuser uporabnik in stvar je delovala.
Zdaj pa ko mu vpišem to v /etc/ftpaccess se mi zgodi, da sicer iz
uporabniskega direktorija nemorem it ven ne vidim pa ničesar kaj je v
tem direktoriju. Lahko naredim nov direktorij in ga bo tudi naredil samo

preko FTPja tega novega direktorija ne bom videl. Ko pa se telnetam mi
pa vse tisto kar sem skopiral ali naredil kak nov direktorij.

--
LP

Primoz