[ LUGOS ] linux, samba, NT, mreza

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Thu Nov 16 12:37:42 CET 2000

On Thu, Nov 16, 2000 at 12:43:07PM +0100, Darko Kaucic wrote:
> Imam pa idejo, kaj je mozno, da DNS-sa sploh v lokalne omrezju ni in je v
> kks.net, in ker linux skodi Proxy-ja ne more do kks.net, ga ne vidi

Bojim se, da je to res.

Ker pojma nimam, kako Microsoft Proxy deluje, ti svetujem, da ga
zamenjas s kaksnim drugim proxyjem, za katerega ves, kako deluje
(ali pa ve kdo drug, za microsoft proxy tega po zakonu ne sme vedet
nihce).

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer