[ LUGOS ] linux, samba, NT, mreza

Darko Kaucic kaucic at zav-mb.si
Thu Nov 16 12:43:07 CET 2000

> Linux masina ne vidi ostalih racunalnikov? Kdo jih ne vidi?
> Jih lahko pingas? Jih samba ne vidi?

Ne morem jih pingat, po IP-jih lahko po imenih pa ne.

> V PDC FAQ (na samba web straneh) je razlozeno, kako in kaj je z NT
masinami,
> ki morajo biti v domeni, katere PDC je samba. Pise ti tudi kako dodajat
> uporabnike in administratorje NT domen.

to sem naredil: postopek je nasledji toliko da preverimo

1. dodas userja berz gesla v password

   masina$:*:.....

2. dodas userja v sambo

citat iz knige za samop

Next, add the encrypted password using the smbpasswd command, as follows:
# smbpasswd -a -m chimaera
Added user chimaera$
Password changed for user chimaera$

The -m option specifies that a machine trust account is being generated. The
smbpasswd program will automatically set the initial encrypted password as
the
NetBIOS name of the machine in lowercase letters; you don't need to enter
it.
When specifying this option on the command line, do not put a dollar sign
after
the machine name-it will be appended automatically. Once the encrypted
pass-word
has been added, Samba is ready to handle domain logins from a NT client.

Meni ga samo doda gesla pa ne spremeni in tu mislim, da je kriv DNS, ker ne
vidim drugi masin (z imeni ampak samo IP-ji)

> v /etc/resolv.conf vpises:

> search ena.domena
> nameserver <ip tvoje DNS masine>
> nameserver <se kak IP kake druge DNS masine, ce je>

> nameserverji so lahko trije.

Tudi to sem naredil,

problem je v postavitvi Miscrosft omrezja, ker je oseba (ki mi sedaj ne more
pomagat), ki je to postavljala tako naredila:

na NT-jih je bilo prej tako

domeno ima kks.net (delotan domena kabelskega sistema), uporabniki pa so se
prijavljeni na domeno xxxxx, ki bi jo rad jaz sedaj scaral z Linux-om.

Imam pa idejo, kaj je mozno, da DNS-sa sploh v lokalne omrezju ni in je v
kks.net, in ker linux skodi Proxy-ja ne more do kks.net, ga ne vidi

Hvala za vse odgovore in potrpezljivost

lp

darko