[ LUGOS ] Sumniki

Ales Kosir ales.kosir at zaslon.si
Tue Nov 7 08:46:29 CET 2000

BlaY0 wrote:
> Ne trapej no.

Si preprican, da je tole namenjeno meni in ne tebi? In zakaj uporabljas
stilno zaznamovane besede v strokovnem pogovoru? Koristi ni prave, vtis
pa slab.

> Sploh pa ne vem kaj se midva tukaj prockava.

Pojasnjujem ti, ker je tisto, kar zelis povedati, napacno in te zelim
popraviti.

> Hoces reci da bo ls v vsakem
> primeru, ce imas nastavljeno slovensko tipkovnico pa latin2 font, pokazal
> nase znake? Jok. Je pac tako da pod Slackware-om to ne bo slo, ker
> precompiled ls nima pojma kaj je to latin2 in mu ni nic jasno. A sem ti
> zdaj dosti precizno povedal?

Slovenska tipkovnica nima nobene zveze z izpisom ls. Ja, pisava pa jo
ima, to ti zelim povedati. Ls z opcijo --show-control-chars poslje na
izhod osembitni znak, ki je v imenu datoteke. Nic ga ne pretvori, nic ga
ne spremeni. Samo izpise ga. Ce pisava, ki jo uporabljas, ta znak ima,
je izpisan. Ce je v imenu mala crka c ("c), jo bo v pisavi po razporedu
iso8859-1 izpisal kot e z akcentom (`e)  ali pa kot ("c) v iso-8859-2.

Dircolors sam po sebi nima vpliva na tisto funkcionalnost ls, o kateri
govoriva.

> Ce bo kdo hotel pomoc za
> Slack mu bom jaz to povedal, ce bo pa hotel pomoc za neko distribucijo ki
> jo ti uporabljas, mu bos pa ti drugace povedal.

Distribucija Slackware se ne razlikuje od drugih distribucij po tem,
kako je izpis ls izveden.

> V koncni fazi je res da zadeva nima nobene veze z distribucijo, ce gledas
> GNU binutils paket sam kot tak, samo je pac tako da je bila zadeva drugace
> prevedena za Slackware kot za RedHat. Kaj naj ti se recem.

Ce ze kaj reces, se poskusaj drzati dostojnosti.

--
Lep pozdrav,
Aleš