[ LUGOS ] Sumniki

BlaY0 blayo at thz.net
Tue Nov 7 00:01:50 CET 2000

Yo!

On Mon, 6 Nov 2000, Ales Kosir wrote:

> To, da ti ls --show-control-chars izpise znake, ki so v neki pisavi
> sumniki, v drugi pa morda ne, nima nobene povezave s tem, kateri locale
> imas vklopljen, ko ga poganjas, pac pa le s tem, katero pisavo imas
> podprto v tistem oknu, v katerem ls poganjas. Ce ga poganjas v konzoli,
> je enako: vse je odvisno le od pisave in ne distribucije.

Ne trapej no. Kaj bi pravzaprav rad povedal? Hoces reci da bo ls v vsakem
primeru, ce imas nastavljeno slovensko tipkovnico pa latin2 font, pokazal
nase znake? Jok. Je pac tako da pod Slackware-om to ne bo slo, ker
precompiled ls nima pojma kaj je to latin2 in mu ni nic jasno. A sem ti
zdaj dosti precizno povedal?

Sploh pa ne vem kaj se midva tukaj prockava. Ce bo kdo hotel pomoc za
Slack mu bom jaz to povedal, ce bo pa hotel pomoc za neko distribucijo ki
jo ti uporabljas, mu bos pa ti drugace povedal.

V koncni fazi je res da zadeva nima nobene veze z distribucijo, ce gledas
GNU binutils paket sam kot tak, samo je pac tako da je bila zadeva drugace
prevedena za Slackware kot za RedHat. Kaj naj ti se recem.

lp,B