[ LUGOS ] Lugos News grupe

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Fri Nov 3 14:27:13 CET 2000

On Thu, Nov 02, 2000 at 12:45:09PM +0100, ike at email.si wrote:

> Predlog je vsekakor zanimiv, samo da bi se ga jaz lotil
> malo drugace. Lugos list ima rahlo "zastarel" princip
> delovanja in mislim, da bi se splacalo uvesti

Rahlo zastarelih je priblizno mali milijon mailing list, ki se nahajajo na
Internetu ;>

> posodobitev. Kar imam v mislih, lahko vidite na
> naslovu:
>
> http://furum.java.sun.com

Web based BBSi (zdaj jim recejo Forumi *Grin*) so nadloga... ;> Trenutno mi
niti Xwin ni treba startat in ze lahko berem mail z Lugos list... WEB forum
tole onemogoci (vsaj vecina!), da o Javi ne govorimo. Nekaj govora je ze
bilo o tem, da bi se selili na web ampak enostavno se s tem ne da nikomur
ukvarjat.

Jaz se iz maila nebom prestavil in ce bo slo vse na web, mene ne bo tam...
Pa se koga tudi najbrz ne... :)

> seveda interes. Platforma bi naj bila J2EE, zlasti
> servleti, JSP-ji in EJB-ji. Sicer pa .si nujno rabi en
> dober Java discussion list.

Zakaj pa je tako nujno, da je to Java? En web based forum je veliko lepse
napisat kot CGI, pa se bolj je bandwidth friendly... ;> In sploh, zakaj pa
.si to nuca? Jaz ne vidim potrebe, pa najbrz isto velja tudi za Lugos.

Vsak konkreten mailer zna narediti threaded sort in to je to... :)

David!