[ LUGOS ] Lugos News grupe

ike na email.si ike na email.si
Čet Nov 2 12:45:09 CET 2000

wrote:

> [...]
kjer bi lahko
> spremljal
To da dobis vsak
> mail
v programu OL
> Express v

Re,

Predlog je vsekakor zanimiv, samo da bi se ga jaz lotil
malo drugace. Lugos list ima rahlo "zastarel" princip
delovanja in mislim, da bi se splacalo uvesti
posodobitev. Kar imam v mislih, lahko vidite na
naslovu:

http://furum.java.sun.com

Kaj takega bi lahko razvili tudi sami, če je za to
seveda interes. Platforma bi naj bila J2EE, zlasti
servleti, JSP-ji in EJB-ji. Sicer pa .si nujno rabi en
dober Java discussion list.

Interesenti prosim pišite,
lp, Igor

http://www.email.si

Dodatne informacije o seznamu lugos-list