[ LUGOS ] duplex?

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Fri Dec 29 02:01:12 CET 2000

> Hmm... kabel je 100% BNC, mrezni sta rtl8139+nek winbond, mozno da je samo
> prikljucek drugacen... nevem kako se takemu priklucku rece uglavnem :)

hm, ce je isa pa bnc, je mogoce rtl8019? ena taka men dela kot ne2000
tiptop ...
pci mam pa Winbond 89C940 pa tut dela ok kot ne2kpci ...

> Se nekaj, nameravam kupiti novo mrezno (za modem) ker imam s tole
> (prokleto) NE2000 (no name) ISA precejsnje tezave! Katero priporocate
> (priporocas) (PCI!)

tut ce je noname karta, se vsaj tolk potrudi in poisci zanjo kak dos
config utility. tam nastavis osnovne linux friendly zadeve (ala pnp na
off) in potem zadeve uglavnem spilajo. ce hoces priporocilo, moje
izkusnje so, da 3comke delajo ok, baje pa je najboljsi razmerje
price/performance ena karta od d-link.

> Tale ethernet me bo pokopal, same tezave, trenutno mi internet na lokalni
> mrezi dela kot na kakek 56k-jevcu, meni se pa tudi sanja ne kaj je
> narobe:) Na routerju je gre mogoco malo hitreje vendar se vedno vsaj 3x
> prepocas, te tezave imam ze pol leta, noben ne ve kaj je fora,............

ce mas to bnc, potem preveri, ce imas use terminatorje & T clene
ustrezne in funkcionalne ... da ni kje kak cist osnovni elektricni
problem ...

--

Pegasus