[ LUGOS ] duplex?

Rok Pergarec mammbo at knux.nu
Fri Dec 29 08:47:42 CET 2000

On Fri, 29 Dec 2000, Borut Mrak wrote:

> Kako? rtl8139 je 100mbit cip, 100 mbit (tudi 10/100) mrezne kartice pa
> nimajo BNC prikljucka...vsaj jaz ga se nisem videl.
>
> BNC...to je podoben kot antena od TV...ne tak kot ISDN. Da nisi zamenjal...

Hmm... kabel je 100% BNC, mrezni sta rtl8139+nek winbond, mozno da je samo
prikljucek drugacen... nevem kako se takemu priklucku rece uglavnem :)

Se nekaj, nameravam kupiti novo mrezno (za modem) ker imam s tole
(prokleto) NE2000 (no name) ISA precejsnje tezave! Katero priporocate
(priporocas) (PCI!)

Tale ethernet me bo pokopal, same tezave, trenutno mi internet na lokalni
mrezi dela kot na kakek 56k-jevcu, meni se pa tudi sanja ne kaj je
narobe:) Na routerju je gre mogoco malo hitreje vendar se vedno vsaj 3x
prepocas, te tezave imam ze pol leta, noben ne ve kaj je fora,............

lp