[ LUGOS ] RS/6000 boot disk...

David Klasinc bigwhale at m42.cx
Fri Dec 22 14:19:29 CET 2000

On Fri, Dec 22, 2000 at 01:53:00PM +0100, Borut Mrak wrote:

> zdd-jan kernel ti ne bo deloval...jaz teh masin se nisem zgruntal popolnoma,

To baje dela... Cakam se na odgovor folka, ki je to pocel... :)

> za bootanje z diska moras na 1. particijo (ki ne sme bit prevelika) dd-jat
> nek program, katerega ime sem pozabil...aja, Quik mu je ime. Ne vem, ce deluje
> tudi z diskete, poizkusi.

Narediti moras PreP particijo, ki naj ne bo vecja od 4MB in potem tja ddjas
vmlinux. Se najlepse je uporabit yaboot, oz liloppc (ki je wrapper za
yaboot), ki ti to sam naredi.

Bootat masino z diska ni problem, rad bi jo s floppyja... :)

> Se priporocam za kaksne izkusnje, cez kaksen teden bom imel dve taki masini
> available in ju moram pripravit za produkcijo.

V bistvu ni delujoce distribucije. ki bi se instalirala/delala na 7044-270.
Tako da lahko zacnes z instalacijo cross compilerja za PPC al pa na netu
poisces kak delujoci zimage...

Potem je se problem pri graficni kartici, ce imas karkoli bolj eksoticnega
kot GXT130P bos imel tezave, ker druge kartice niso podprte (GXT200... etc).
Zbootas lahko potem po serijski konzoli... Kar dela ampak je zelo cudno.. ;>

David!