[ LUGOS ] RS/6000 boot disk...

Borut Mrak borut.mrak at ijs.si
Fri Dec 22 13:53:00 CET 2000

On Fri, Dec 22, 2000 at 01:47:53PM +0100, David Klasinc wrote:
>  Je mogoce ze kdo delal boot disk za kako RS/6000 CHRP masino?
>
> kernel lahko bootam iz OFja ce ga posnamem na dos floppy in potem rece boot
> floppy:,zimage root=/dev/fd0
>
> ce isto zadevo ddjam na floppy pa ne spila, OF gre pogledat na floppy in mal
> pobrca potem gre pa naprej na cd in disk, net...

Valda. Zadeva je narejena tako, da zna brat DOS filesystem, s katerega prebere
kernel. Tega potem zboota, naprej pa niti ni vec pomembno.

zdd-jan kernel ti ne bo deloval...jaz teh masin se nisem zgruntal popolnoma,
za bootanje z diska moras na 1. particijo (ki ne sme bit prevelika) dd-jat
nek program, katerega ime sem pozabil...aja, Quik mu je ime. Ne vem, ce deluje
tudi z diskete, poizkusi.

Se priporocam za kaksne izkusnje, cez kaksen teden bom imel dve taki masini
available in ju moram pripravit za produkcijo.

Borut
borut.mrak at ijs.si