[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Lokalna mreza

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Fri Nov 24 11:17:41 CET 2006

C(etrto ali peto omrežje doma, drugih ne štejem. Pod winsi mi je zadeva
celo že špilala - z dhcp in static(nimi IP-ji (192.0.0.x).

Jah, problem je v tem da se nikoli zadeve ne lotim zares - enkrat sem
imel že do konca zmontirano kišto za server/router, pa sem jo bebo
preinstaliral z Win98 SE in podaril naprej za klanfarije. Tokrat sem se
zadeve lotil kot je treba. C(e ne veš kaj teto gigabajt in ne bereš
threada je to tvoj problem.
Aja - Blaž preberi si še drugi thread.

LP, Jože

Blaz Podrzaj je napisal(a):

> Problem jaz vidim v tvojih spisih/esejih. Vse si si ze 10x sam odgovoril, na
> tvoja retoricna vprasanja pa nima smisla odgovarjat.

> Kaj je to "gigabajtna diska"?

> Preden zacnes, si zloudaj vse gajde z interneta, potem jih pa prepisi
> na navaden

P.S.

Papirnato branje pride prav takrat, ko imaš na razpolago samo svec(o in
rac(unalniki obmolknejo. Torej noben softver, sama ljuba literatura,
sci-fi, trda znanost in priroc(niki za sajenje rožic pa kakšen cajteng
pod ritjo, da je bolj toplo. :)))