[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Lokalna mreza

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri Nov 24 09:46:59 CET 2006

Quoting Joze Klepec <joze.klepec at siol.net>:

> Takole - zanima me, ?e kdo vidi kak o?iten problem, napako. Ne dvomim da
> bi zadeva res delovala in se mi moj LAN ne bi videl navzven in bi
> po?arni zid deloval O.K..

Problem jaz vidim v tvojih spisih/esejih. Vse si si ze 10x sam odgovoril, na
tvoja retoricna vprasanja pa nima smisla odgovarjat.

> Ampak preden za?nem klati FC 5 in fizi?no demolirat prvo ma?ino (ki ima
> trenutno oba gigabajtna diska), rabim ?e kak koristen nasvet. To pa

Kaj je to "gigabajtna diska"?

> pomeni da ne bom imel na voljo pomo?i seznama niti pomo?i z interneta
> ker bom povozil vse nastavitve in povozil skoraj vse particije razen
> tistih kjer ?epijo podatki.

Preden zacnes, si zloudaj vse gajde z interneta, potem jih pa prepisi
na navaden
papir. Ne printaj!!!! Ker ti bo zmanjkalo crnila v kartusi, kar bi
pomenilo nov
problem in nov thread na Logos listi v stilu:

"Zmanjkalo mi je crnila kaj mi je storiti? Vem da moram zamenjat kartuso, samo
rabim nasvet ali naj dam notri samo crno, samo barvno ali barvno + crno, morda
celo foto kartuso + kartuse za vsako barvo posebej. Aja pa se zanimam
me kje mi
predlagate da zadevo nabavim... V Comtronu je po 1.999 kar ugodno,
vendar imajo
zdaj v BigBang-u akcijo za 1.897 vendar mi je Comtron malo blizje glede na to
da imam ze cisto znucane podplate na cevljih pa ne bi rad zdaj se cevljev...
aja btw kje bi dobil kaksne dobre cevlje za hojo? Vem da Peko nekaj dela ampak
bi vseeno poskusil z Alpino, ima pa Borovo tam nasproti bivsega SuperMarketa
zdaj eno akcijo starih modelov. Aja pa ce ze grem v Borovo kaj mi predlagate,
naj grem z dvajsetko do Bavarca in potem malo nazaj ali s sestko do poste in
potem pes tistih 600 metrov?"

> Ne ljubi se mi tudi sestavljati po?tnih ra?unov in tega sranja z dveh
> ma?in in starih kopij skupaj. Ali pa? kdo ve kako narediti tudi to?
> Klienta sta Thunderbird in Firefox, saj je o?itno. Sicer se da izva?ati
> posamezne mape s SmartSave, ampak za cel ra?un skupaj s pravili in
> nastavitvami pa ?e nisem sli?al.

Se pravi ce prav zastopim, ti bi rad imel to, ono in tretje, za vse ves
kako bi
porihtal, samo se ti ne ljubi? Jah ne vem no, pomoje tvoj problem v tem
primeru
ne spada na to listo...

lp,B

PS: Ce malo pobrskam po arhivu liste lahko ugotovim, da je to ze tvoje tretje
domace omrezje - SpiderMan je nula proti tebi.