[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Fwd: Podjetje Housing zaposli novega sodelavca

Uroš Golja goljau at comcom.si
Thu Nov 23 10:35:26 CET 2006

Andraz Sraka wrote:
> Ha, prijavi se pa bos videl zakaj zraven niso napisali place ..

Menda sem enkrat celo bil v Housingu na razgovoru za službo. Isto
delovno mesto kot ga sedaj ponujajo, če se ne motim. Takrat smo zelo
veliko govorili, na koncu pa ni bilo iz vsega povedanega nič. Še do
dandanes mi ni jasno, zakaj...

> S ponudno res nic .. naj pa vsak presodi po svoje. Jaz vem, da bi lahko
> marsikdo na tem dopisnem seznamu cez doticno ponudbo imel marsikaj za
> pripomnit .. kot je mogoce nacel Miro ;-]

Verjamem, da ima v tej skupnosti vsak svoje mnenje o Housingu. Saj moje
tudi ni ravno rožnato.

LP,
U.