[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Fwd: Podjetje Housing zaposli novega sodelavca

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Thu Nov 23 00:16:31 CET 2006

Finančnik podjetja ne bo nikoli odobril kot osnovo več kot 70% minimalne
plače za  rang izobrazbe. Če dobi delavca s stopnjo nižje, je zadovoljen
še bolj. Lastniki d.o.o. iščejo tu le profit ob minimalni zahtevani
izobrazbi za delovno mesto. To je finančni vidik optimalne izbire.
Kadrovik bo zahteval optimalnega predavatelja najmanj andragoga in
računalničarja. Kar pomeni da bi morali plačati okoli VII/II stopnjo
VIII namesto zahtevane VI - tam vmes, kar se jim nikakor ne da. Manager
ve da nima ne denarja ne ljudi za to in zato najame nekoga, ki je napol
dober, namesto da bi svojega najboljšega človeka s faksom ali vsaj višjo
šolo vpisal na pedagoški faks, smer andragogika, mu podelil nekaj
bonitet (malo samostojnega razvoja, ipd.). Ali pa bi nekemu mlademu
geniju podelil štipendijo za dva faksa in mu že spočetka omogočil
minimalen laboratorij. Tako firma životari že deset let na istem in se
ne premaknejo.
Torej fantje iz Housinga, če tole berete - kapital ni samo denar, je
tudi izobrazba, delno seveda tudi izkušnje - za vse potrebuješ nekakšen
razgled, ki omogoča dober vpogled. In višje kot greš, boljši razgled
imaš. Za vse skupaj je pa potreben tudi pogum in majhen skok iz svoje
kože do novosti v neznano.

Lep pozdrav in čim boljši razgled vsem skupaj,
Jože