[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] home na fat32

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Sun Feb 5 19:02:52 CET 2006

On Sunday 05 February 2006 12:17, Joze Klepec wrote:

> *~0 .... buum! Ever seen wine's support page? One could be found here:
> <http://www.von-thadden.de/Joachim/WineTools/>

Ja? Wine potrebuje tudi eno obliko XFreeja... Zakaj nisi se tega napisal? ;)

> ]:)))

Daj jih vsaj kakih pet nastej. Ker bi tudi mene kaka taka alternativa
zanimala.

> Ja, David, najbrž še nisi videl nobene slike obdelane oziroma narejene v
> povrayu ali kateri od številnih izvedenk.  ]:>

Ja, sem videl, kaj bi rad s tem povedal? Primerjas kokosove orehe in brivske
aparate. Povray in blender lahko primerjas z recimo Mayo ali 3D studiom od
Autodeska, ne pa s photoshopom.

No, lahko primerjas, lahko tudi primerjas kokosov oreh in brivski aparat in
ugotovis da slednji tudi slucajno ni primeren za posip velikonocne potice.

> No comment: tudi sam si ga velikokrat pos..l, pa ne boš priznal - je
> predaleč nazaj in tvoj tron previsok.

Res? Sem ga? Najbrz sem ga res kje kdaj, ampak glede na to, da sem se ucil
citiranja na 300 bps modemih najbrz ne prav dostikrat. Ti pa dovolim, da
izbrskas kak moj greh. :P

> integriraj ga s spamassasinom in podobnimi zadevicami, pa boš veliko
> manj živčen. Enkrat lani sem sistematično uporabo sporočilnih pravil

Manj zivcen? Hihi, Josko, ne poznas me. ;)

> razložil za thunderbird na lugos-mozilla. Tudi meni prileti na dan okoli
> 15-20 kom nezaželenega, pa kaj.

Imas se kak nasvet? ;) Ker mail naslova, ze dolgo nisem menjal.

--
http://www.lubica.net/bigwhale/blog/