[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] home na fat32

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sun Feb 5 12:17:04 CET 2006

David Klasinc pravi:
> xdialog? Eh?

*~0 .... buum! Ever seen wine's support page? One could be found here:
<http://www.von-thadden.de/Joachim/WineTools/>

> 30 alternativ gimpu? Double Eh?

]:)))

> Blender in povray posekata photoshop? Se pravi, sekas drva z metalcem plamena?

Ja, David, najbrž še nisi videl nobene slike obdelane oziroma narejene v
povrayu ali kateri od številnih izvedenk.  ]:>
Tule imaš eno lepo top listo nadrealista:
<http://www.povray.org/community/hof/>. Za cuker pa še to - marsikateri
hot model, ki ga fantki snamejo z interneta, je dejansko narejen v
povrayu ali podobnem grafičnem programu... . Kar pomeni 10-30 minut
renderinga na 4xcpu smp mašini za eno zares dobro sliko. Da o filmčkih
ne govorim.
> Kdo vas je (ni) ucil citirati? ;>

No comment: tudi sam si ga velikokrat pos..l, pa ne boš priznal - je
predaleč nazaj in tvoj tron previsok.

Pa še osebno priporočilo, ki velja tudi za vse druge: namesto da menjaš
elektronske naslove in odjemalce, raje do kraja izkoristi in dobro
spoznaj tistega odjemalca, ki je najboljši v navezi z najboljšim
sistemom - po tvoji presoji, jasno.  Uredi si  sporočilna pravila, AV,
integriraj ga s spamassasinom in podobnimi zadevicami, pa boš veliko
manj živčen. Enkrat lani sem sistematično uporabo sporočilnih pravil
razložil za thunderbird na lugos-mozilla. Tudi meni prileti na dan okoli
15-20 kom nezaželenega, pa kaj.
--

Lep pozdrav!
Have a nice day!