[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] ena rariteta

Fredi Najzar fredi.najzar at siol.net
Tue Aug 22 17:59:00 CEST 2006

Joze Klepec pravi:
> Odpri modem (če je tehnično možno) in poglej, če je skurjen samo
> varovalni kondenzator/upornik/dioda oziroma njihov niz (array) ali celo
> le interna varovalka.  Če je vezava direktno na kak čip, potem ti pač ni
> pomoči. Malo verjetno pa je, da bi bil USR narejen tako zanič, da bi
> crknilo pol modema. Celo ta opcija obstaja, da se ti je kak kondenzator
> enostavno izlil. Lahko, da ti je enkrat celo padel in je zgolj potrebno
> le prelotati vse kontakte. Vsekakor jaz na tvojem mestu na pol
> crknjenega modema ne bi uporabljal.

Sem ga uporabljal kaki 2 leti BP. Sedaj imam končno ADSL in modem samo
čepi v kotu. Če bi mi ga uspelo popraviti bi blo res super, samo sem že
enkrat razdiral pa nisem bil pol nič bolj pameten. Bom še enkrat razdrl
in malo bolj pogledal, kak je narejeno.

--
  Fredi Najzar <fredi.najzar at siol.net>
  http://mekotnjak.vreme-si.net/