[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] ena rariteta

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Tue Aug 22 14:33:20 CEST 2006

Odpri modem (če je tehnično možno) in poglej, če je skurjen samo
varovalni kondenzator/upornik/dioda oziroma njihov niz (array) ali celo
le interna varovalka.  Če je vezava direktno na kak čip, potem ti pač ni
pomoči. Malo verjetno pa je, da bi bil USR narejen tako zanič, da bi
crknilo pol modema. Celo ta opcija obstaja, da se ti je kak kondenzator
enostavno izlil. Lahko, da ti je enkrat celo padel in je zgolj potrebno
le prelotati vse kontakte. Vsekakor jaz na tvojem mestu na pol
crknjenega modema ne bi uporabljal.

lp, Jože

Fredi Najzar pravi: