[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS-ORG] Sestanki? Odbor? Erm?

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Sun Nov 20 19:47:27 CET 2005

Bostjan Janezic wrote:

> Mah, ne ti sedaj, da se na webu nic ne dogaja. :) Kdaj si pa nazadnje
> pogledal? :)

Vceraj. ;) Ja, nekaj malenkosti je res bilo gor. :P Bolj sem imel v
mislih kake sestanke drustva, kjer bo razvidno, ce so kje kasni nacrti
za prihodnost.

> Goveja juhica, kostni mozek, kruh, sol, knedlji itd.... Lahko pa juhico
> porabis za zalivanje golaza itd.... Skratka, juhico sem do sedaj se vedno
> kuhal vsaj 4 ure na lahnem ognju (se dve kregati ali vre ali ne vre
> press).

Slovenska zupca je taka nezdrava stvar, tisto kuhanje unci vse kar je
uporabnega v zelenjavi, ostane ti pretezno celuloza, ki je pa itak ne
prebavis.

> :) He, he, pogledas na vozni red strajkov in se odpravis na pot. Ali pa
> izberes mednarodni vlak, ki obratuje v vseh razmerah. :) Ergo, ..... ;) :D

'talijani tud kar precej strajkajo... Splaca se ujagat en tak vlak, ki
gre iz Rijeke v Budimpesto. ;)

--
http://www.lubica.net/bigwhale/blog/