[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS-ORG] Sestanki? Odbor? Erm?

Bostjan Janezic bostjan at japet.si
Sun Nov 20 19:04:51 CET 2005

David Klasinc je rekel(la):
> Ma saj ni toliko sreca posredi, kot to, da se mi zdi, da se nic ne
> dogaja, ker se vsaj na listah in webu nic ne dogaja. ;)
Mah, ne ti sedaj, da se na webu nic ne dogaja. :) Kdaj si pa nazadnje
pogledal? :)

> Od goveje zupe se se noben ni najedel. :P Sicer pa zdaj bos dobil poleg
> kosti se kako fino bakterijo in ali virus. Bos moral tapravo slovensko
> zupco skuhat, tako k vre vsaj tri ure in pol. :))
Goveja juhica, kostni mozek, kruh, sol, knedlji itd.... Lahko pa juhico
porabis za zalivanje golaza itd.... Skratka, juhico sem do sedaj se vedno
kuhal vsaj 4 ure na lahnem ognju (se dve kregati ali vre ali ne vre
press).

> Z vsemi temi strajki na sporedu, bo ICS slaba izbira, ker nikoli ne ves
> kdaj in kje bos obstal. :P
:) He, he, pogledas na vozni red strajkov in se odpravis na pot. Ali pa
izberes mednarodni vlak, ki obratuje v vseh razmerah. :) Ergo, ..... ;) :D

lp, Bostjan