[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] kako matične ploš če mapirajo pomnilniške slote?

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Mon May 9 15:03:54 CEST 2005

Ej Joze, ampak mi HOCEMO tvoje poste na listo. Lugos nebi bil vec Lugos
brez tebe. Tudi za take kot si ti je na svetu plac. Jst bom naredu tvoj
fan klub. Ne pusti se motiti sploh.

Rok

Portoroz/Slovenia, 09.May 2005 @ 14:51 CET
Antispam-TAG: PORTOROZ: Please include this line to all eMail You send to me, to prevent it being treated as SPAM.
SPAM: GreenZap: Globalni placilni sistem za vsakogar: www.marjetica.net