[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] kako matične ploš če mapirajo pomnilniške slote?

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Mon May 9 16:21:39 CEST 2005

Blaz Podrzaj wrote:

>Ja, ampak point bla je, da te malo razvedri, jaz/večina se pa vedno
>skoraj zjoka(m) ko bere(m) tvoje blodnje...
>
>lp,B

Saj po koristnosti/škodljivosti, če velja kriterij, ki sem ga postavil
zgoraj, sva si dosedaj približno enaka. In Markotu je tudi v ostalem
potrebno dati prav - pač sedi na trdnih argumentih, nimam mu kaj
oporekati in še marsikdo sploh ne.

Jokanje je stvar vsakega posebej, le razlogov imaš lahko več. ;) Bolje
je napisati razumen odgovor ali se le prizanesljivo vzdržati in se le
hihitati v fotelju, ko se tolčejo JK, B et al po bla s težko artilerijo
in zato naredijo malo ali nič.

V tem je bil zadnji čas point debate, lahko bi rekel, da se je vrtela
celo okoli tega ali je bla smiseln ali ne.  Seveda je - smiseln je zato,
ker nanj leti vse kar ni direkt linux, opensource, GPL in v povezavi s s
tem, vseeno pa se teh tem na nek samo debaterjem na blaju znani  način
tiče.

No, to bi bla moral biti, je pa dosti več. ;) Kvačkalnica, skratka.

Nekdo (se mi zdi, da MK) se je na glavnem seznamu celo pohvalil, da ga
ni bilo na tem seznam od 12 ur po tistem odkar so ta seznam sklemfali
skupaj. Zanj pohvalno, za nas ostale bolj bedno.

Kar se mene tiče, se iz te debate (in podobnih nesmiselnih debat)
umikam, ker mislim svoje resurse bolj koristno izrabiti na drugih bojnih
poljih.

Od zdaj bom na blaju objavil top posterje (anonimizirane, seveda) na
lugosovih seznamih vsak mesec - bo vsaj kaka korist od mene. Pa ne me
držat za besedo, da bo delovalo kar takoj.

lp, JK