[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] kako matične plesni radirajo pomnilniške slote?

Borut Mrak b at aufbix.org
Fri May 6 11:53:25 CEST 2005

On Friday 06 of May 2005 11:35, Jure Koren wrote:

> Po mojem (laicnem) mnenju ne gre za veccelicni organizem, temvec zgolj
> za celicno kolonijo. Celice ne sodelujejo, temvec zgolj zivijo v
> nekaksni simbiozi. Vsi produkti takega zivega bitja so izkljucno stvar
> entropije. An infinite number of monkeys on an infinite number of
> typewriters...

Po mojem pa ne... Output je prevec strukturiran, ceprav brez pomena. Jaz
mislim, da gre za neko mozgansko mrtvo bitje, ki pac se trza... nekako tako,
kot ce bi Borgu disejblal collective mind. Prej ali slej pac crknejo tudi
posamezne celice, v vmesnem casu pa pac vsaka dela po svoje.

Celice se spominjajo vsaka svoje funkcije, vendar se med sabo ne znajo (vec)
najbolje koordinirati. V tem primeru se verjetno nikoli niso znale, ampak to
je besides the point...

No, moja in tvoja teorija se tako niti ne izkljucujeta, le da po tvoji tega
zlepa ne bo konec (kolonija lahko dolgo prezivi, ceprav brez neke delitve
nalog je tudi to vprasljivo), jaz pa mislim, da gre za ostanke nekega
organizma in bo vse skupaj kmalu slo rakom zvizgat.

Ali imamo tudi kaksne fakte, ali samo teorijo zganjamo, kot kaki akademiki? A
je kdo ze videl od blizu to gmoto celic, ali se oglasa samo tukaj?

lp,
Borut.
--
Zakaj ravno mene?