[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] kako matične plošče mapirajo pomnilniške slote?

Janez Trenz alte at aufbix.org
Fri May 6 10:29:05 CEST 2005

Dne petek 6. maja 2005 00:48 je Joze Klepec napisal(a):

> BTW, poglej si v BIOS nastavitve in vremena se ti bodo zjasnila. Vse se
> v kernelu in tam okoli res ne da nastavit, za ene stvari rabiš celo kak
> kratkostičnik - čeprav bolj malo na novejših ploščah.  Še plošče iz leta
> 2004 zelo upoštevajo to famozno luknjo 15-16Mb. In ja, i286 je imel 16Mb
> naslovnega prostora v nekakem protected modu. Pa ne bi zdaj o teh
> norostih, ker sem zadnjega zagnal proč lani 1.maja - komplet, v
> delujočem stanju in bi bilo bolje da bi ga prinesel v Pipo za hec.

Famozno luknjo? Si ti nore gobe jedel? Sploh veš zakaj obstaja ta možnost?

PS. "Luknja" nima nobene zveze z 286.

PPS. Memtest86 dela v 32-bitnem zaščitenem x86 načinu. (hint: nobene
segmentacije, flat address space).
--
Janez Trenz  AKA  der_Alte               o      _     _         _
alte at aufbix.org          __o     __o    /\_   _ \\o  (_)\__/o  (_)