[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] kako matične plošče mapirajo pomnilniške slote?

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Fri May 6 00:48:30 CEST 2005

Janez Trenz wrote:

>Glavo si razbijaš ti. V tisti "nitki" je pa bilo že tudi dovolj abotnosti
>natipkanih, da glava peče.

Lekadol? Kamilice? Obkladki?

>Priporočam ti, da si še enkrat prebereš lastno tipkanje zgoraj. Potem pa kar
>navali na steno.

Grem plezat.

> Saj se ne bojiš frotirkarjev?

Ja no, nikoli ne veš kdaj kdo ti pride za vrat... .

>PS. Si ti sploh sposoben kdaj napisat odgovor, ki se tiče vprašanja? Ali
>nabijaš brezzvezne in celo napačne stvari vsepovsod?

BTW, poglej si v BIOS nastavitve in vremena se ti bodo zjasnila. Vse se
v kernelu in tam okoli res ne da nastavit, za ene stvari rabiš celo kak
kratkostičnik - čeprav bolj malo na novejših ploščah.  Še plošče iz leta
2004 zelo upoštevajo to famozno luknjo 15-16Mb. In ja, i286 je imel 16Mb
naslovnega prostora v nekakem protected modu. Pa ne bi zdaj o teh
norostih, ker sem zadnjega zagnal proč lani 1.maja - komplet, v
delujočem stanju in bi bilo bolje da bi ga prinesel v Pipo za hec.

Podobno sranje kot Uroš sem imel na Asus PVI 486 (detajlov plošče Asus
nima več, hrani jih na ftp neka tajvanska fakulteta) z dvema EDO SIMMoma
in nikakor nisem uspel dotajčat mašinci naj dela.
Memtest86 (1.40, Freedos beta9, če češ vedet) mi je metal ven podobne
stvari,  na robu naslovnega prostora - enkrat na meji 4mb, drugič na
meji 8mb.  Moja EDO SIMMa sta bila poldefektna - eden ja, eden ne;
uporabil sem rezervne in je špilalo.

Po privat kontaktu mi je Uroš javil, da je vzrok verjetno začetno
ogrevanje - torej po moje prevelik zaug za premajhen napjalnik (diski,
CD, USB) in da zdaj čudežno štima, le še enkrat stestira.

lp, JK