[LUGOS-BLA] html

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed May 4 01:03:31 CEST 2005

On Tue, 3 May 2005, polz wrote:

> Html je nekako napol uporaben za to, za kar je bil zasnovan.
>
> Popolnoma neprimeren pa je za to, za kar se uporablja danes. Za vecino
> page-ov, za katere folk placuje (site-i raznih firm) bi bil dosti bolj
> uporaben cisti flash, pa bi bil mir. Tako se je treba pa zafrkavat z
> zavaljenimi browserji in pocasnim parsanjem page-ov.

Mah 1.0 bi bil zadosti. Sivo ozadje, crn font, sem pa tja kaksna slicica
30x30 (lahko tudi clickable... so you can click on it:), kaksen plav
link, leva poravnava.
Skratka nobenih tabel v tabelah pa divov in podobne slame, ki jo redkokdo
pravilno spise tako, da je enako vidna v Exploderju/Modzili/Fajrfoxu/Operi.

lp,B