[LUGOS-BLA] html

polz polz at aufbix.org
Tue May 3 22:51:12 CEST 2005

On Tuesday 03 of May 2005 21:46, Matjaz Boldizar wrote:
> ja najboljse da html opustimo pa gremo nazaj vse v navadne txt fajle
> pisat. me prov zanima kako bo gmail zgledal v txt mode

Html je nekako napol uporaben za to, za kar je bil zasnovan.

Popolnoma neprimeren pa je za to, za kar se uporablja danes. Za vecino
page-ov, za katere folk placuje (site-i raznih firm) bi bil dosti bolj
uporaben cisti flash, pa bi bil mir. Tako se je treba pa zafrkavat z
zavaljenimi browserji in pocasnim parsanjem page-ov.