[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Kateri POP3 Webmail naj izberem ?

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Sat Mar 19 15:33:30 CET 2005

Zivjo Borut,

hvala za info, pride prav vsake toliko mrzel tus. Bom premislil o prehodu na drug mailer.
qmail pac najboljse poznam in ga zato uporabljam. Skozi cas sem imel
tudi zelo dobre izkusnje z njim. Saj bi tudi z Linuxa ze zdavnaj presaltal
na boljsi OS, samo spet isti trik, Linux najboljse poznam in sluzi
svojemu namenu :) Novi FPP mailer je insane.fpp.edu, za katerega mislim,
da ima te buge, ki si jih omenil porihtane. Tudi smtp.fpp.edu(FBSD) sem
postelal glede napake 1, ki je nastala cisto zaradi moje debilne glave.

Lep pozdrav, Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 19.Mar 2005 @ 15:07 CET
Antispam-TAG: PORTOROZ: Please include this line to all eMail You send to me, to prevent it being treated as SPAM.