[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] Kateri POP3 Webmail naj izberem ?

Borut Mrak b at aufbix.org
Sat Mar 19 12:44:56 CET 2005

On Friday 18 of March 2005 23:33, Rok Krulec wrote:
> Backend imam ful dobro postelan z qmail-on, frontend pa mi vedno povozi
> cas.

Vse je relativno :-)

$ telnet smtp.fpp.edu 25
Trying 193.2.75.39...
Connected to Kamikaze.fpp.edu.
Escape character is '^]'.
220 qmail ! You are staring into the eyes of the demon ! ESMTP
ehlo xxxx
250-qmail ! You are staring into the eyes of the demon !
250-PIPELINING
250 8BITMIME
mail from: <b at xxxx>
250 ok
rcpt to: <neobstajagotovo at fpp.edu>
250 ok
rset
250 flushed
quit
221 qmail ! You are staring into the eyes of the demon !

Napake:

1.: SMTP greeting mora biti sestavljen takole: 220 <FQDN> E?SMTP .*
  FQDN mora biti FQDN hosta, ki sprejema posto. Naprimer smtp.fpp.edu ali
  kamikaze.fpp.edu. Za (E)SMTP pa... prosto po Presernu. Lahko spesnis tudi
  kaksen multiline sonet :-)

2. sprejemas posto za neobstojece uporabnike. To je velik vir bounce spama, in
  to ne danes, ampak ze vsaj od pojava virusov, ki fejkajo senderja, ni vec
  sprejemljivo.

Toliko na hitro. Aja, keyword ki me je nagnal to preverjat pa je qmail. Ne da
imam kaj proti, celo sam sem ga pred leti uporabljal, ampak DJB je zafukan
akademik in tako kot vsem zafukanim akademikom (za razliko od tistih
tapravih, ki pa jih je zelo malo) mu na zalost ne more uspeti narediti nic
resnicno uporabnega. Qmail je proof of concept, ne pa nek sodoben MTA, zal.
In glede na licenco ter attitude avtorja nikoli ne bo kaj vec, kot je sedaj
(oz. zadnjih 5+ let). Nekako tako kot Minix. (opazke o Bernsteinu ne letijo
tudi na Tanenbauma :-)

Ni moj namen, da te prepricam v uporabo kaksnega specificnega MTA-ja, da ne bo
pomote. Samo izpostavljam napake, ki jih ima tvoj trenutni MTA. Preprican sem
tudi, da se jih da odpravit, ce se potrudis in se ti da ukvarjati z morjem
patchev.

Ampak... why bother?

lp,
Borut.