[LUGOS-BLA] Zafrk o faksu

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed Jun 8 22:52:07 CEST 2005

On Wed, 8 Jun 2005, Joze Klepec wrote:

> specialno določilo v EULA, ki sem ga izkoristil: med člani istega
> gospodinjstva je prenos licenc dovoljen in ni treba treh podpisov,

Potem to ni tripartitna pogodba, se manj, sploh pogodba ni.

> tisti, ki zbere dovolj serijskih stevilk, zlahka vdre v sistem kodiranja
> in generiranja novih).

Ja in? Key generatorji za zadeve, ki jih omenjas tako ali tako ze
obstajajo, kaj si torej ti s tem dosegel?

> nobene urgence, da tisto kar je prišlo k njim, ne velja ali bi bilo v
> čemerkoli sporno [konec koncev imajo po taki pravni transakciji enako
> število strank], pa bo kmalu dve leti od tega.

Se pravi ze dve leti od kar so zadevo vrgli v smeti.

> Naslov ni pogodba marveč obvestilo o prenosu licenc, centrirano, velike
> crke. MS je lastnik sw, npr. windowsov in janezu n. podeli zgolj

Zakaj velike crke?

> koncesijo za uporabo - berite dobro MS EULA. Tak dokument je zgolj
> sporazum o prenosu koncesije na tretjo osebo, recimo njegovega sina,
> nečaka, brata miha n. .

Torej ze drugic... to ni pogodba.

> konkretno so navedene serijske stevilke Win98, win98SE (upgrade CD),
> serijskih stevilk paketa MSoffice/Encarta Homedition, itd. zato tega po
> faksu ne dobi nobeden. Moja napaka, krasno darilo bi bilo.

Najprej se bahas kako lahko nekaj faksiras, nato se izgovarjas na neke
kode, skratka blodis. Faksiraj zdaj pa se ne izgovarjaj non-stop!

> dodatke - tisto, kar vam ni potrebno dati po EULA, daste pa vseeno, npr.
> kako knjigo ali dodaten zlozen sw za podporo na CD,
>
> Vsakemu seveda svoj izvod, vsi pa morajo biti podpisani s strani
> prejemnika in prenositelja.
>
> Hkrati naj tak dokument tudi zaveže prenositelja, da bo uničil vse
> izvode (lahko tudi navedete metodo, npr. razmagnetenje, jaz nisem bil
> vedno tako radikalen, preformatiranje nosilcev z drugim OS ali lomljenje
> CD-jev je bilo dovolj)

Zakaj pa? Saj to doloca ze EULA, kaj rabis se en dokument za to?

> kopij, ki jih preda prenositelju v enem mesecu. To zna trajati kar kak
> mesec in pol, vem iz lastne izkušnje, zato si dajte rajši daljši rok za
> uničenje. Seveda se spodobi, da je dokument natisnjen in urejen v MS
> programu.

Ti nisi resen.

> Je pa to v dobri maniri in nasploh - zakaj bi zavrgel en vsaj za silo
> delujoč sw & PC, če komu to dela pa še pirata bi podprl na ta način?
> Upam, da sem vsem, ki bi radi tak prenos izvedli, dovolj pomagal -
> ljudje, ki bodo imeli ta softver naj se pa dalje odločajo sami, kaj bodo
> nameščali in kupovali.

Ti nisi resen.

> Vsem, ki so se jim cedile sline po serijskih številkah, se jim naj pa se
> dalje. ]:>

Ti nisi resen.