[LUGOS-BLA] Zafrk o faksu

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Jun 8 19:37:13 CEST 2005

Rok Krulec wrote:

>Zivjo Joze,
>
>prosim za pogodbo na fax 031 688 157. Kdo je tretja stranka v pogodbi ?
>MS ? A so jo podpisali ?
>
>Rok Krulec
>
>Portoroz/Slovenia, 08.Jun 2005 @ 17:13 CET
>Antispam-TAG: PORTOROZ: Please include this line to all eMail You send to me, to prevent it being treated as SPAM.

To je moj zafrk - gre za obvestilo o prenosu lastnistva oziroma licenc -
pardon, MS in ostala javnost!

Jim je niti ni bilo treba, sem jim poslal s povratnico ;). Gre pa za
specialno določilo v EULA, ki sem ga izkoristil: med člani istega
gospodinjstva je prenos licenc dovoljen in ni treba treh podpisov,
dovolj sta dva (bivsi in bodoci lastnik, kot staro - novo vozilo, saj to
je logika).
Za nefaksiranje obstaja tehten razlog (krsenje licencne pogodbe - saj
tisti, ki zbere dovolj serijskih stevilk, zlahka vdre v sistem kodiranja
in generiranja novih). Od MSa nisva ne jaz ne sestra do zdaj dobila še
nobene urgence, da tisto kar je prišlo k njim, ne velja ali bi bilo v
čemerkoli sporno [konec koncev imajo po taki pravni transakciji enako
število strank], pa bo kmalu dve leti od tega.

Vsebuje pa na kratko:
zgoraj desno: kraj, datum,
vljuden uvod,
navedbo vseh vpletenih strank (MS Slovenija, zdaj so v WTC, na Dunajski,
pripišete pravi oddelek, tistega, s katerega prenašate licenco -
prenositelj in onega na kogar prenašate - prejemnik)

Naslov ni pogodba marveč obvestilo o prenosu licenc, centrirano, velike
crke. MS je lastnik sw, npr. windowsov in janezu n. podeli zgolj
koncesijo za uporabo - berite dobro MS EULA. Tak dokument je zgolj
sporazum o prenosu koncesije na tretjo osebo, recimo njegovega sina,
nečaka, brata miha n. .

serijske številke VSEH paketov po imenih z verzijami in tudi poimensko
navedene priročnike, ki spadajo zraven (tudi CDji za podporo) -
konkretno so navedene serijske stevilke Win98, win98SE (upgrade CD),
serijskih stevilk paketa MSoffice/Encarta Homedition, itd. zato tega po
faksu ne dobi nobeden. Moja napaka, krasno darilo bi bilo.
dodatke - tisto, kar vam ni potrebno dati po EULA, daste pa vseeno, npr.
kako knjigo ali dodaten zlozen sw za podporo na CD,

Vsakemu seveda svoj izvod, vsi pa morajo biti podpisani s strani
prejemnika in prenositelja.

Hkrati naj tak dokument tudi zaveže prenositelja, da bo uničil vse
izvode (lahko tudi navedete metodo, npr. razmagnetenje, jaz nisem bil
vedno tako radikalen, preformatiranje nosilcev z drugim OS ali lomljenje
CD-jev je bilo dovolj) omenjenih programskih paketov, razen varnostnih
kopij, ki jih preda prenositelju v enem mesecu. To zna trajati kar kak
mesec in pol, vem iz lastne izkušnje, zato si dajte rajši daljši rok za
uničenje. Seveda se spodobi, da je dokument natisnjen in urejen v MS
programu.

Je pa to v dobri maniri in nasploh - zakaj bi zavrgel en vsaj za silo
delujoč sw & PC, če komu to dela pa še pirata bi podprl na ta način?
Upam, da sem vsem, ki bi radi tak prenos izvedli, dovolj pomagal -
ljudje, ki bodo imeli ta softver naj se pa dalje odločajo sami, kaj bodo
nameščali in kupovali.

Vsem, ki so se jim cedile sline po serijskih številkah, se jim naj pa še
dalje. ]:>
Toliko za forum.

lp, JK