[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] GUI orodje za pisanje na DVD/CD

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Tue Jun 7 17:11:52 CEST 2005

polz wrote:

>Kateri shell pa ?
>
>Vsaj po mojem mnenju je namrec bash naravnost grozen, okoren in neuporaben.
>Ce ne bi bil, ne bi potrebovali Perla, Pythona, PHP-ja, Ruby in podobnih
>jezikov.

zippoff..

>Ali kaj takega ze obstaja ?

Za laufat masino resnicno ne nucas GUI. Dost je shell, katerikoli ze -
ni nujno bash. Ce imas text IDE in dober prevajalnik, lahko teoreticno
sam naredis skoraj vse. Pa ga naredi sam, saj si menda programer.

GUI je zame nenujni dodatek in vse kar se nanj obesi, je čisti luksus -
morate vedet, da smo si postenjaki pred med 1980-1995 leti programe
dostikrat pisali sami ali pa jemali na open source/freeware. Crni trg ni
bil za nas, je bil drag tudi zaradi virusov, nekvalitete, sploh zaradi
principa samega - zakaj nekomu jemati posteno pridobljen zasluzek, ce
lahko zadevo naredis enako ali bolje sam.

Morda jaz nejasno pisem (ali pa kdo slabo bere). Pri KDE se interno se
niso odlocili - kompa(k)tibilnost ]:).

V bozanstva ne verjamem :) in jih tudi ne priznavam ];). Moram rect, da
me tale diskusija ze pomalem zabava. Ce je kdo od kolegov fols, da
nekoga od kolegov malo pocitiram (v plus ali v minus), je najbolje da
poslje prosnjo na skofijski ordinariat in tam vlozi prosnjo za
blazenega, saj se mu ocitno dogaja krivica, ki je ze za pol krizevega
pota. Zelo verjetno bo uspesen, ce bodo benedikt XVI in njegovi
podrejeni vsaj pol toliko produktivni kot janez pavel II & co..

Ah, polz, da imajo nate izpiti toliksen vpliv. Nisem vedel, jaz imam
poslihtane komplet vse.

Mogoce je kdaj kaj zastonjskega existiralo (morda se v casu splosne rabe
public domain licenc, pred GPL), pa je zdaj, fentana maricka, na drugem
(licencnem) bregu. A se dogajajo tudi obratne stvari, ko celi paketi
prehajajo na pogojno receno "naso" stran - VMS je ze nekaj podobnega in
to v kompletu.

V glavnem fantje, zrite se in pozrite med sabo, ce vas ze prva luna in
prvi mail vrze, mene ne boste zraven gledali. Jaz bom raje bral, se prej
bom pa pogledal na CD, ki sem ga dobil zraven RW-ja. Zna bit Nero for
Linux ze gor.

lp, JK