[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] GUI orodje za pisanje na DVD/CD

polz polz at aufbix.org
Tue Jun 7 15:14:29 CEST 2005

> Če odmisliš G, to že mamo: shell. Točno tako, kot si opisal :)
Kateri shell pa ?

Vsaj po mojem mnenju je namrec bash naravnost grozen, okoren in neuporaben.
Ce ne bi bil, ne bi potrebovali Perla, Pythona, PHP-ja, Ruby in podobnih
jezikov.

Morda kdo pozna kak boljsi shell, za katerega na zalost se nisem slisal ?
Ali morda celo kje obstaja kak API, ki bi programom omogocal, da bi shellu
povedali, katere argumente sprejemajo ?

V mislih imam nekaj takega:

yes <TAB>

izpise se:
[STRING] default: y
--version output version information and exit

-<TAB>
yes --version
<RETURN>
Bla, bla, this is free software, yadda, yadda.

Ali kaj takega ze obstaja ?