[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] GUI orodje za pisanje na DVD/CD

Jure Koren idiots at gmail.com
Tue Jun 7 15:33:50 CEST 2005

On 6/7/05, polz <polz at aufbix.org> wrote:
> ARGH!
> 1. KDE je OSNOVAN na Qt. Ne mores se odlociti za eno ali drugo varianto.
> 2. Vsaj kolikor vem, niti KDE, niti Gnome zaenkrat v celoti se nista bila
> sportana na noben graficni sistem, razen X. Ce se motim, naj me nekdo
> proooosim popravi.

KDE vedno bolj (ampak se ne cisto) deluje tudi na OS X (brez X11).

> Je potem David bozanstvo ? Ti namrec se sam ne ves, kaj govoris !

V Davidovo vseobsegajoco modrost in obstoj ne dvomim, se pa
pridruzujem mnenju tovarisa v odnosu do samozavedanja onega.

> Ce kot <vstavi svoj poklic> nisi pregledal arhitekture graficnih okolij pod
> Linuxom, je to tvoj problem. Prosim, obdrzi ga zase.

Zlozi si skupaj eno motorolo, pa bos videl, o cem govorim. Sam imam
386/SX in gor super dela OS/2, ceprav brez razsiritev. Ko sem nazadnje
popravljal gonilnike za ta nabor cipovja mi je delal preglavice
predvsem butasti pomnilniski krmilnik, pa tudi procesorja se ne da
primerjat z IBMovimi, ampak to je ze druga zgodba. Kar pravim je da je
KDE bloated ker se ne da odmontirat vsega, cesar ne rabis, pa tudi
novejsi gccji so taki, da moras paziti, kaksne parametre das v
Makefile, da ne dobis 1.3GB velikih binarnih datotek (kot se meni
redno dogaj). Preden se bosta Gnome in KDE poenotila, bo treba
spremeniti tudi vmesnik od XWindows, da bo podpiral DDR pomnilnik (ki
ga jaz na graficni nimam, ker sem igre nehal igrat ze pred leti).
Poglej raje, kaj ti google ponudi, ce isces po pravih kljucnih
besedah:
http://www.google.com/search?q=i+really+don%27t+know+what+the+fuck+i%27m+talking+about&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official

> Zakaj se sploh ukvarjam s tem ? Aaa, jaaa, izpiti se blizajo :P.

Lunapark so zaprli, pa moramo kratek cas iskati drugje.