[LUGOS-BLA] Re: [LUGOS] GUI orodje za pisanje na DVD/CD

polz polz at aufbix.org
Tue Jun 7 15:07:20 CEST 2005

ARGH!
1. KDE je OSNOVAN na Qt. Ne mores se odlociti za eno ali drugo varianto.
2. Vsaj kolikor vem, niti KDE, niti Gnome zaenkrat v celoti se nista bila
sportana na noben graficni sistem, razen X. Ce se motim, naj me nekdo
proooosim popravi.

> David dobro ve kaj govorim,
Je potem David bozanstvo ? Ti namrec se sam ne ves, kaj govoris !

> Ce pa nisi kot varnostnik nikoli imel programerskih orodij pod prsti,
> tvoj problem.
Ce kot <vstavi svoj poklic> nisi pregledal arhitekture graficnih okolij pod
Linuxom, je to tvoj problem. Prosim, obdrzi ga zase.

Zakaj se sploh ukvarjam s tem ? Aaa, jaaa, izpiti se blizajo :P.