[LUGOS-BLA] evidenca osnovnih sredstev

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Tue Jun 7 11:24:25 CEST 2005

Jernej Vodopivec wrote:

>Ne vem točno, če se razumemo - res je, da sem v naslovu napisal le za
>OS, a sem takoj v prvem mailu poudaril, da gre za "računalniška" -
>torej računalnike, monitorje, tiskalnike, software in vse podobno.
>Nisem želel, da bi bil subject predolg.
>
>V mislih nisem imel zadeve, kot je amotizacija OS ali karkoli drugega,
>za kar res skrbi računovodstvo - kaj naj bi imela pa statistika s tem,
>pa še nisem čisto razvozlal.

Posredno lahko iz dobro postavljene evidence oss  (skupaj z računovodsko
seveda) pelješ zelo dobre finančne in materialne statistike (vidim, da
ti to ni tuje). Malo (pravilnih) navzkrižnih povezav osnovnih šifrantov
in baz, pa imaš. Zadoščajo že primarni in nekaj sekundarnih indeksov,
vse drugo je stvar izvedbe in okusa.

>Jože, ne glede na to, da sem ekonomist in verjetno kar dobro poznam,
>kaj naj bi kdo delal in česa ne, sem spraševal, kako to delate, ne pa,
>če je prav, da naša IT služba izdaja zadolžnice in se ukvarja s tem in
>onim.

Sicer sem že cca. 10 let out of bussiness, vem pa še zelo dobro kako se
to počne in kje so meje med kšefti. Če si univerzalen (ali malo bolj
univerzalen od ostalih), toliko bolje - ozko usmerjeni posamezniki te ne
bodo prenesli, ker vidiš v širino, ne zgolj v dolžino problema. Mislim,
da sva oba nekaj podobnega in nima smisla, da si skačeva v lase.

lp, JK