[LUGOS-BLA] evidenca osnovnih sredstev

Jernej Vodopivec jernej.vodopivec at gmail.com
Tue Jun 7 06:59:30 CEST 2005

Ne vem točno, če se razumemo - res je, da sem v naslovu napisal le za
OS, a sem takoj v prvem mailu poudaril, da gre za "računalniška" -
torej računalnike, monitorje, tiskalnike, software in vse podobno.
Nisem želel, da bi bil subject predolg.

V mislih nisem imel zadeve, kot je amotizacija OS ali karkoli drugega,
za kar res skrbi računovodstvo - kaj naj bi imela pa statistika s tem,
pa še nisem čisto razvozlal.

Jože, ne glede na to, da sem ekonomist in verjetno kar dobro poznam,
kaj naj bi kdo delal in česa ne, sem spraševal, kako to delate, ne pa,
če je prav, da naša IT služba izdaja zadolžnice in se ukvarja s tem in
onim.

Tomaž, točno nekaj takega sem imel v mislih, kotje ocsinventory. Si
bom zadevo podrobneje pregledal. Hvala!