Re: [LUGOS-BLA] 2 Windows vprašanji

Jernej Simončič jernej.listsonly at ena.si
Mon Dec 26 15:32:43 CET 2005

On Monday, December 26, 2005, 14:39:43, Nejc Skoberne wrote:

> 1. Prva še ima nekaj zveze z Linuxom: Imam Sambo 3.0.20 kot PDC. Zgodilo se mi je,
>     da sem se poskušal prijaviti kot domenski uporabnik v Windows ravno v trenutku,
>     ko je bil PDC offline. Seveda mi je poleg obstoječega profila (username) naredilo
>     svež profil (DOMENA.username).

Čudno, profil username.DOMENA ti ponavadi naredi, če že obstaja profil za
lokalnega uporabnika z istim imenom. Če PDC ni dosegljiv, si pa se na
računalnik že kdaj logiral s tem domenskim uporabnikom, te bodo Windows
prijavili z podatki, ki jih imajo v cache-u (če le-te niso prestari - v tem
primeru ti ne bodo dovolili prijave).

> A obstaja kakšen "pravoveren" način, kako tega
>     domenskega uporabnika spet "povežeš" s starim profilom? Ali je ročno kopiranje
>     dokumentov in uvažanje pošte (OE) neizogibno? Videl sem, da tam nekje v "System"
>     obstaja nekaj s čemer se da skopirati profil - to sem naredil, vendar se mi je
>     OE identity vseeno sesul in ni šlo ...

V OE najbolje, da kar uvoziš pošto, bo še daleč najmanj problemov.

--
< Jernej Simončič ><><><><>< http://deepthought.ena.si/ >

An exception TESTS a rule; it NEVER PROVES it.
       -- Berkeley's Tenth Law